حمل بار به عراق

حمل بار به عراق

حمل بار به عراق

حمل بار به عراق

کمامات مصنع ایران

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۹ ب.ظ

کمامات n95 مصنع ایران

انتاج کمامات

معمل کمامات n95 ایران

 

کمامات n95

نقلیات الکوثر شحن و شراء کل البضائع من ایران للعراق.

کمامات n95 درجه اولی واصل بغداد نجف

بس جمله

السعر الواحد قطعه 750 دینار واصل بغداد و نجف 

مستلزمات طبیه

کفوف

معمل کفوف ایرانی

مسلزمات فیروس کرونا

شحن وشراء الدولی من ایران  للجمیع المحافظات العراق

نود ان نعملکم ان شرکت نقلیات الکوثر مستعد من شراء و شحن کافه البضائع من ایران للعراق

 

عبر الواتساب

00989127494283 ایران ابوعلی البهادلی /صاحب الشرکت

07734305475 بغداد

07726742931 نجف 

نقلیات الولی نقلیات من ایران شح البضائع من ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی