حمل بار به عراق

حمل بار به عراق

حمل بار به عراق

حمل بار به عراق

اطلاعات کلی از کشور عراق

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ب.ظ

اطلاعات کلی از کشور عراق

دلیل اهمیت کشور عراق از نظر اقتصادی

کشور عراق .امروز به عنوان بی نظیرترین فرصت اقتصادی در جهان مطرح می باشد این سرزمین 39 میلیون نفری با وسعت 438 کیلومتر مربع (27 درصد خاک ایران) سومین صادر کننده نفت جهان بوده و موقعیت استراتژیک جغرافیایی ان و راهیابی به ابهای ازاد و نیز ویرانی حاصل از سال ها جنگ داحلی و خارجی و نیاز وافر و ضروری به تمامی کالاها و خدمات تولیدی جهان بر اهمیت ان افزوده است.

در واقع کشورهای جهان بر اساس دو ویژگی (نیاز) و (اعتبار مالی) ارزیابی میگردند . که برخی همچون کشورهای اوپایی دارای اعتبار  مالی فزاینده اما نسبتا بی نیاز از بازسازی و نوسازی کشورهای اروپایی دارای اعتبار مالی فزاینده اما نسبتا بی نیاز از بازسازس و نوسازی کشور واردات انواع کالا وخدمات مالی فزاینده اما نسبتا بی نیاز از بازسازی و نوسازی کشور و واردات انواع کالا و خدماتی و انواع کالا و خدمات دیگر کشورها مخصوصا ایران می باشد و برخی دیگر نیز نظیر کشورهای افریقایی نیازمند شدید  ساخت وسازهای صنعتی .کشاورزی . خدماتی و انواع کالا  و خدمات بوده . اما فاقد اعتبارات ملی کافی میباشند در این ارزیابی کشور عراق از معدود کشورهای دارای اعتبارات مالی کافی می باشند که به بازسازی ساهتاری در تمامی زمینه های اقتصادی .صنعتی .کشاورزی . خدماتی .راه واسختمان و غیره به شدت نیازمند است و هرساله دولت این کشور هزینه ای معادل 200 میلیارد دلار جهت واردات انواع کالا و خدمات و بازسازی کشور براورد می نماید که در سال های اخیر به دلیل جنگ های داخلی با کاهش و کندب . به بخشی از این میزان هزینه میگردد . اما هم اکنون با تمام اختلافات و جنگ داخلی مجددا هزینه های اختصاصی جهت بازسازی عراق تا 300 میلیارد دلار در سال افزایش خواهد یافت.

نقشه کشور عراق

 

رفتار اقتصادی مردم عراق (شم اقتصادی)

از طرفی گرایش مردم عراق به تحارت و عدم وجود میزان فی نیروی متخصص و پایین بودن سطح سواد و عدم علاقه مندی به کار و تولید باعث گردیده این کشور را نیز با استعانت از شرکتهای خدماتی فنی ومهندسی خارجی و به صورت برگزاری مناقصات بین المللی به انجام می رسانند. در این راستا از واردات نروی کار ساده و متخصص خارجی هم فروگزاری نشده است و با یاجاد شرکت های بین المللی کاریابی همه روزه از اقصی نقاط جهان شاهد ورورد نیروی کار به کشور عراق نیز بر پایه سرمایه . دانش فنی و نیروی کار به کشور عراق می باشیم . هر چند استراتژی تولید در عراق نیز بر پایه سرمایه . دانش فنی ونیروی کار خارجیان هم اکنون در عراق در حالی شکل گیری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی